matiildamyllykoskii

Alla inlägg under september 2010

Av matilda myllykoski - 30 september 2010 20:18

cyklar snart iväg till carro och sover där inatt , vi kommer ha det underbart som alltid ! :)


jag älskar dig gumman !

Av matilda myllykoski - 29 september 2010 15:18

helt döööd kan man ju säga.. har sprungit 1 mil och 2 kilometer idag JOBBIGT!

så nu tar jag och slänger mig i duschen och står där nån timme och efter det blir de pizza och tv !

blir inge dans ikväll tror jag för jag ska nog konfemera (STAVA?!) mig ändå även fast jag kommer DÖÖÖÖ utav tråkhet där nere .. men alla andra ska ju så det blir varannan onsdag dans och varannan konfemation..


internet har blivit bättre nu så nu kan jag blogga oftare   



Av matilda myllykoski - 28 september 2010 21:56

tänkte bara säga att jag vet att jag har en väldigt uttråkande och ful blogg,

men jag orkar aldrig fixa den .. bryr mig faktiskt inte. :)

Av matilda myllykoski - 28 september 2010 21:41

kom precis ur dunschen och nu sitter jag här med min bästavän billys panpizza ;)

ska snart plugga lite tror jag eftersom vi har massa prov dom här veckorna som kommer .. men det blir väl som igår och alla andra dagar att jag planerar om lite och hittar på nått troligare istället .

nu kom jag precis på att vi ska ut och sprina imån -.- ! 12 kilometer.. men vi får se hur det blir med det

nu ska jag nog gå och värma på en till billy , mumsigt

      gammla ..=)


hejsansvejsan




Av matilda myllykoski - 27 september 2010 21:30

sov hos den vackraste carolin inatt, älskar att sova där fast än att man måste vara nå ENORMT ordentlig vilket inte jag är van med ;) haha ..

men det är så härligt hos henne på nått sätt världens sötaste familj också :)

så det var riktigt härligt och kom ändå upp i tid i morse (Y)

efter skolan iaf så åkte jag, hanna och mia till valbo och köpte pressent åt pärlan och jag köpte även en tröja och ett par leggings ..


nu ska jag ner och duscha och sen blir det plugg.. fast det är oftast nått jag ara säger ;)..

men först ska jag berätta till mina tjocka järbo bor att dom ska öppna ett sånt där thai mat take away eller va det är :P hihi en liten sån där lekstuga med massa thai mat i vid ica :D GREAT !

och under ica ska dom öppna typ en salong men manikyr och solarium osv .. :)

så nu blir vi både tjock, fin och brun  hahahha ..


puss på er !

  


FINT ..

Av matilda myllykoski - 26 september 2010 14:40

  

                         syster    

Ovido - Quiz & Flashcards