matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av matilda myllykoski - 2 oktober 2010 16:23

20 sanningar om just mig !

• jag hatar rasister!

• jag har nog sveriges dåligaste självförtroende

• jag älskar min mamma mest av allt  
• jag fyller år den 26 januari

• jag bråkar hela tiden med min pappa

• jag har en storasyster som är underbar

• idag har ingenting skänns bra.. 
• jag hatar svensksommar
• jag äter nästan hela tiden ;)
• jag har en katt som heter paparazzi

• jag har haft många djur
• jag vet ofta vad som kommer stå på sms eller hända (men ingen tror mig!)

 jag trivs mycket bättre hos andra än vad jag gör hemma...
• jag älskar att vara borta
• ända sen jag gick i tvåan har det känns som min familj har en till familjemedlem.
• jag känner mig nästan aldrig duktig på nått jag gör.

• jag var en idiot som barn !

• jag suger på matte..

• jag hatar fjortisar

• jag ska nog till carolin ikväll

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards