matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av matilda myllykoski - 12 oktober 2010 19:16

tro inte att jag ska ha den här headern! för det ska jag inte..

ska byta ut hela bloggen så jag ska ha blogg ist för bloggplatsen men det kan kanske ta ett tag ska fixa bilder osv innan men den jag har just nu är bara för tillfälligt ! :)


- för snygg är den ju inte.    

 

 

Av matilda myllykoski - 12 oktober 2010 18:36

  

Av matilda myllykoski - 12 oktober 2010 18:17

hejsan alla söta ! idag vare ju hunddagis då, och det är seriöst SJUKT hur långt vi får gå ! men aja efter det så åkte vi hem till mig och typ bara åt och åt och små prata lite skit om allt och alla ;)

sen tvingade jag carro till att baka chokladbollar ( tjock som jag är ) men hon gick bara med på det på ett villkor och de va att gå ut och ta kort.. haha men jag gör allt för chokladbollar och allt va dom värd !!

så nu tänkte jag slänga in nåra söta bilder på oss, bara att stå ut !

 

vackra unge ! du är underbar

                

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards