matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 13 september 2010

Av matilda myllykoski - 13 september 2010 20:55

   

haha gött ;)

 

imån ska vi orientera ute i skogen i högbo.. och jag som fattar nada av det där, jaja det ska nog gå bra eftersom jag har rebecka med mig. men enligt henne så fattar hon lika mycket som mig det vill säga 0,00 %..

hehe så det blir spännande och se vart vi tar vägen! men om ni inte sett oss på ett tag kan det vara nödvändigt att slå en pling..!




Av matilda myllykoski - 13 september 2010 16:40

vanlig lång och tråkig skoldag idag, sura lärare och stinkande mat!..

men sen precis innan vi strack till bussen hem så började helt plösligt dagen leva,

jag, maja, carro och becka satt i markan så kom  det fram en tjej tilll oss och fråga om vi ville till stockholm på söndag och gå på grönan ! ;) haha

va nått för alla tjejer behöver bara betala 200 kronor ! great :D

så då stack vi på söndag då, kulkul..


kom precis hem och ska stoppa nått i magen nu hejssssss :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards