matiildamyllykoskii

Alla inlägg under september 2010

Av matilda myllykoski - 12 september 2010 20:21

har inte gjort nånting idag faktiskt, bara suttit här och kollat på tv hela dagen :)

men det har varit väldigt skönt det också ..

igår va jag med carro, sov där från fredag till lördag och i fredags var vi med tjejorna och hade mys, sen vid 1 gick jag och carro till grabbsen och satt i deras "replokal" och prata lite innan vi gick hem till hon och sov ;)..


känns som att helgen gått ganska fort och imån äre bara att tvinga sig upp ur sängen igen, hemskt ju!


måste bara säga att jag vill vara bruun igen! :(

     FUL men BRUN :D

och det där var bara från första dan och vi var där i två veckor ;)

Av matilda myllykoski - 9 september 2010 18:20

kan knappt sitta vid internert nu för det dampar hela tiden så därför har jag ju inte heller bloggat nått !

men just nu sitter jag och väntar på att mia ska komma hit och sover här inatt :)

va inte på dansen idag orkar inte , hehe streeten går ju så fruktansvärt långsamt ändå så det blir ju nästan lite tråkigt, men kommer ju ändå inte kunna vara med på uppvisningen eftersom att jag blir i london då så då kvittar det ju om jag missar lite :)

nu ska jag snart ta och ringa mia och höra hur långt bussen har kommit, hehe sen knallar jag upp och möter henne sen hem och käkar vofflor !! :)


  gammal bild på oss bjuder jag på ;)

Av matilda myllykoski - 3 september 2010 19:12

haha här har man gått runt utan mobil i tre dagar och bara letat och letat..

så låg den i bilen, haha så nu har jag mobil igen ;) eller ja , så fort pappa kommer hem så :)

aja sitter här i sängen och tjockar vinegummin haha (stavning?)

 väntar på att systerlyster ska komma hit så ska jag locka hennes hår tror jag.

var typ ååååååååår sen hon var här sist, sen ikväll bär det av till inspark med brudarna, niceee  !


bloggar inte så mycket eftersom att jag knappt har nå liv ;)

men får väl ta tag i det snart och börja leva men nu ska jag tjocka vidare med lite chips och gotta !

pussss

Av matilda myllykoski - 3 september 2010 16:24

ingen mobil..!

Av matilda myllykoski - 1 september 2010 07:03

 jag saknar tiderna med dig

  

mer än du tror..

Av matilda myllykoski - 1 september 2010 06:55

godmorgon på er ;)

sitter här i köket och väntar på att klockan ska vrida sig till 10an hehe så jag kan gp till bussen som för mig till skolan ..

skulle till carro imårse egentligen men då fick jag ett sms om att hon var sjuk :(

så då vare bara att knalla hem igen .. :)

men nu ska jag ta nått i magen tror jag, får iaf se om jag hittar nått gott .

så hejsvejs


och krya på dig gumman !

  


pusssss

Ovido - Quiz & Flashcards