matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av matilda myllykoski - 2 augusti 2010 16:56

nu blir det nudl kok med mia ...




mitt och mias barn .... DORIS !  

Av matilda myllykoski - 2 augusti 2010 16:40

( MIA BESTÄMMDE RUBRIK ) hahahahah ... !

åkte till mia igår vid 7 tiden ungefär , skulle egentligen va med carro och hanna men dom stack till hanna ist och jag orka inte gå ändå dit .. hehe så mamma skjutsa ( jag suger på svenska ..) in mig till systerlyster så åkte dit och sov där :)

imorse nör vi vakna gick vi upp och åt och duscha sen stack vi till järbo för mias kanin hade rymt ...vi skulle va med jesper tror jag men han smsa aldrig ;)..

ska snart sticka tillbaka till sandviken och hitta på nått roligt där ,

hörss .


  

jadu alltid lika GOTT att komma hem till mia :)

älskar dig bästavän .

Ovido - Quiz & Flashcards