matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av matilda myllykoski - 22 augusti 2010 00:26

hallå :)

har inte gjort så mycket idag varit hemma med carro och sen vid 6 tiden åkte vi ner till sandviken och va med mia och elina, vi gjorde inte så mycket prata och åt glass, sen åkte dom till järbo vet inte riktigt vad dom skulle göra men de fanns iaf inte plats i bilen för alla så jag och carro stanna och tog 9bussen hem ist :)

haha det blev nå fel på bussen så de ba small typ så tvärstanna den och typ gunga ;oo haha asläskigt ju, sen fick han aldrig igång den hehe så alla hoppa av även jag fast jag skulle längre bort medans carro bara fick närmre..

haha :)

men sen kom ralle, calle och två till tror de va adam och mattias kanske? nej jag vet inte ;) hehe men fick iaf skjus av ralle hem för jag orka inte gå :)så tacktack


nu ligger jag bara här och kollar på hannah montana och dricker portello, ska snart sova hade jag tänkt heh..

puss


Ovido - Quiz & Flashcards