matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av matilda myllykoski - 28 augusti 2010 20:58

ligger i sängen hos vackraste carolin nu och väntar på att hon har fixat lite cocopopsp och grejs till mig i köket, hon är husets fruga ;)

hah.. vakna ganska tidigt idag och 5 min efter det så ringde carro mig och fråga om jag kunna följa med henne till valbo, så vi stack dit en sväng :)

sen när vi kom hem så åkte vi till carro och hade nån kräft skiva grej med hennes familj och grannarnam, mumms .

sen har vi inte gjort så mycket mest varit ute och frusit med folken ;)

blir å sova här inatt då, loove it !

nu ska jag gå till köket och se om hon har hällt upp nått gott i skålen .


pussss

 

  

 

Av matilda myllykoski - 28 augusti 2010 20:26

lära bara prova :)

Av matilda myllykoski - 28 augusti 2010 20:19

                                                  
                            

Ovido - Quiz & Flashcards