matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av matilda myllykoski - 4 augusti 2010 00:50

det ända jag vet är att om mindre än två veckor börjar skolan .. fyfan säger jag bara ! jag kan verkligen inte förstå carro som verkligen LÄÄNGTAR tills skolan börjar .. det ända som kommer upp i mitt huvud är ett stort jävla frågetecken och en massa problem ..! 


btw så sov mia här hos mig inatt och direkt när vi vaknade gick jag upp och duscha och sen åt vi och fixa  lite sen åkte vi hem till mia för att lpcka ner hennes studsmatta för carro har fått den, efter det stack vi hem till mig igen och gjorde inte så mycket käka glass och hade det bra, sen vid 6 tiden gick vi till bussen och tog den in till sandviken till mia :)ääh orkar inte skriva nå mer om vad vi gjorde va en liten stund med kalle, jesper , egon och jocke iaf .

men nu är jag hemma igen och här är det heöt dörr ska ta och sova snart .


godnatt !..





Ovido - Quiz & Flashcards