matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av matilda myllykoski - 4 juni 2010 00:30

hehe måste bara skriva vad jag drömde igår och idag natt !

hehe igår drömmde jag att mamma och pappa kunde trolla så dom spolade tillbaka tiden , till jag va typ ett år :) och ffyfan vad söt jag var ! ;oo

ehhe jag stog och gulla med mig själv , typ jätte tjock och stora kinder :)

sen typ blev de krig och då kom björne och hämta mig på en fyrhjuling och skjutsa ( stava ) mig till mia hahah hon bor på andra sidan vägen , men där va de tydligen inge krig :) 

haha ..

och inatt drömmde jag att jesper törnberg följde med mig hem , haha så gick vi på vägen från bussen , så kom det en sån där påfågel tror jag dom heter. iaf så menar jag en sån där stor fågel med jättelånga vingar i olika färger och se ser ut som ögon på vingarna :)

haha så gick en sån över på vägen och gick ovh typ digga med huvudet , sen nästa gång vi titta tillbaka på den så hade den förvandlas till emil sjödin !!MOHAHHHA !! ;ooo

så va de han som gick typ på huk och slänge med huvve ! ;oo

hahhahhhahahh !! jag döör bara jag tänker tillbaka hur himla roligt de såg ut !.

haha !

Ovido - Quiz & Flashcards