matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av matilda myllykoski - 19 juni 2010 22:37

Är så överdrivet uttråkad just nu så tänker passa på att hissa och dissa! haha..


HISS !  

 

 

 

 

1 . Turkiet !

jo trotts att jag har hemlängtan så måste jag hissa turkland !:)

varmt och skönt land, billiga kläder och enormt snygga killar! (y)

sen är alla så himla trevliga och de är verkligen sköna folk här ! :)
dom har sina stiler och är oftast på så glatt humör ! :)...

 

2. Musiiiiiiiiik !

musiken finns alltid där , haha ..

men ja , de är sant ! det finns musik för varje känsla och humör !

det skulle liksom inte vara nå liv utan musik för de är nått som man (iaf jag) nästan alltid lyssnar på och blir väldigt glad  när jag, aa som jag säger "musikar" (hh)..

och det är alltid lika roligt att få en ny favoritlåt som sitter i hjärnan nåra dagar ! :)

så japp, tummen upp för musiken !

 

 

 

DISS !  

 

 

 

1. Telias "friasms"

det gäller i 30 dagar men bara inom sverige ! ..

då är det väl inte alls FRIA sms !!?

det irriterar faktiskt mig , att inte kunna smsa utan att det dras en femma så fort man skriver "hej" är faktiskt ganska jobbigt..

en femma låter inte mycket alls men det  är de verkligen ! och hur ofta skriver man bara ETT sms ? nej , nästan aldrig ..

och det kostar bara mer och mer för det minsta lilla man skriver -.-

nu har ju jag med mig min laptop så kan ju höra av mig till mina gullungar på det viset, men inte hela tiden liksom och lika ofta ..

så buhu för telia !

 

2. Värmen väcker ?

ibland kan jag vakna på nätterna för att de är så himla varmt !?!

det är såååååååå jobbigt och om man verkligen är jätte trött och VILL sova så kan man inte det pga värmen ! det är väldigt jobbigt ..

men nu har vi faktiskt fixat nån grej som det blåser kalltluft från så nu ska det nog bli bra , men ändå .. :)

 

 

 

det här va ju verkligen jätte roligt , eller så inte !

men har man " no life " så funkar det faktiskt ! :)

 

 

puss på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards