matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av matilda myllykoski - 17 juni 2010 17:41

hahaa inatt hade jag en ganska kånstig dröm :)

jag, mia, carro och maja tävlade den som kunde springa upp för en rutschkana (stava) fortast !

hehe iaf så vann jag och carro kom två , då sa maja typ att vi hade vunnit 3040 miljoner kroner ! och vi trodde på det också så vi blev jätte glada ( vilket som inte är så kånstigt!) men sen kom jag på att hon bara ljög , för vem skulle ge oss dom pengarna liksom? :)

så då började jag grina ! ;o både i drömmen och på riktigt asså i sömnen ..

sen så började jag helt plösligt bara asgarva !! och jag hade ingen aning varför?

jag skratta så högt att jag väckte både mamma och pappa !!

fast jag sov ju , för jag skratta i sömnen  ;)

och jag kanske låg där och skratta i typ flera minuter utan stopp!

hahahhah ..

men de läskiga va ju att jag vet inte varför !!? ;oo

lika som förra veckan när jag va hos jesper med han, mia och carro så låg vi alla i hans säng och titta på film så  helt plösligt börja jag asgarva åt ingenting !

wierd? haha jaa !

men de är ju bra att jag skrattar iaf , för när jag va liten grina jag jätte ofta i sömnen och gick flera gånger också i sömnen ! det va läskigt !!!!!!!

hehe jaja , lite kånstigt bara ! :)


förstår att de va jätte roligt för er att läsa ! :)

eller så inte ..

men jag sitter iaf här och skrattar like always ! =))



pussssss

Ovido - Quiz & Flashcards