matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av matilda myllykoski - 6 juni 2010 19:35

jag är KING på paint !

och har lugnt bäst humor och fantasiiii ! =D

 

 

MOHAHHAHHHAHHHAHHAHAHAHAHH !!! ..  

Av matilda myllykoski - 6 juni 2010 17:04

jag har faktiskt blivit ganska brun !.. ** SKRYYT! **

men brunare ska jag då allt bli ! :)


haha man kan ju faktiskt få skryta lite ibland då även fast jag vet att de är många som är mycket brunare än mig så va jag tvungen att slänga in en bild på min mage bara för att de är oftast den jag blir brunast på! :))

och jag älskar att vara brun !

det skulle därimot vara mycket finare om jag har piercing i naveln men de har jag ju inte som ni kanske ser ;)

men ska tjata mer på pappa så jag gör de efter sommaren ! :D


pusss !

Av matilda myllykoski - 6 juni 2010 13:22

vakna för ett tag sen men carro brevid mig , vi gick upp och åt gröt haha ..

sen gick vi ner och greja lite :)

sen när man hade tänk å gå ut i solen och steka så kom oskan och hälsa på-.-

inte så roligt då ..

och nu har det börjat blixtra också ;oo

usch för sveriges äckel väder !..

så blir nog att sitta inne och tråka hela dagen :/

tur att man iaf har lite chips, choklad och en stor cola breve sig iaf ! :)

och nu regnar det också ! dxcgghjköluytfhjcbsziugudvbsagxvjbn,.LI2E656T789IO
HKLKSA


ska bli skönt att lämmna landet !..

Av matilda myllykoski - 6 juni 2010 02:01

jag älskar carolin lindgren !

 

                                      <3

Ovido - Quiz & Flashcards