matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av matilda myllykoski - 30 juni 2010 12:51

jadu godmorgon ;)

mia och carro soma väldigt tidigt igår men jag låg kvar vaken i tältet och kollade på " dear john. " och fyfasen vad jag grät .. satt där för mig själv och böla som en gris , råkade väcka mia också tror jag elr egentligen vet jag inte vad hon vakna av men vakna gjorde hon iaf , hehe vi hade lite kulkul medans carro låg som en liten surpuppa och sa åt oss att hålla keft ;) haha men de gick inte så bra för våran humor är ju bara bäst och då kan man inte hålla skrattet !

sen gick jag och mia in på toa och efter det så hoppade vi lite studsmatta mitt i natten och sen kikade vi på nåra videos vi hade gjort tidigare  .. :)

men till sist så somnade även vi och sov så gott som man kunde i ett tält ute på gården ;) hahahaah ..

vakna utav att mias mamma ringde och eftersom att  mia hade högsta volym och prata så högt de bara går så vaknade man i ett kick .. :)

jaja nu sitter jag här med carro vet inte riktigt vart mia är men hon är snart tillbaka här iaf :)

ska ta nått att äta nu och senare blir det biooooooo eclipse ! =)


SJILLIVIPPEN !!  hahhahahah ..

Ovido - Quiz & Flashcards