matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av matilda myllykoski - 20 juni 2010 23:18

jag vill inte sova det är så himla tråkigt ju , haha..

men om de inte hade varit för att jocke är hyffsat social med mig så hade jag somnat för ett tag sen ! :)

idag har vi iaf varit nere vid havet vilket som var väldigt varmt och skönt, va där nåra timmar sen knalla vi upp till hotellet som vi bor på och sen ner till resturangen utanför vårat hotell och åt god mat :)

haha dom har två kaninungar där som heter tom och jerry haha . och dom springer runt där helt fritt men är jätte tama ! haha små och söta va dom iaf :)

efter de bada vi lite i poolen ett tag och sen gick vi ut och shoppa lite ..


jusste ! ;oo nere vid havet är de ganska stora vågor hela tiden , och idag när vi va där så badade jag och pappa sen såg jag inte att typ väääärldensjäätte våg kom ! ;oo ahhahah den va asstor så jag ba flöög upp till stranden ! ;oo

ahahah ont kan jag säga att de  gjorde för jag skrapa ju upp mig lite i sanden hahha men jävlar va kul de va ! ;oo



jaja nu ska jag nog snart sova ändå så jag orkar upp och bada ännu en dag ! :)

hehe men ni får hare bääst !:)


pusshejssssss !

Av matilda myllykoski - 20 juni 2010 00:42

justja !

vi åkte upp på nått berg eller va de va för nått de va iaf 250 meter högt .

åkte vid och tog nåra fina bilder iaf , och om de är nån som är sugen på att se nåra utav bilderna som togs så äre bara  att skrolla ner ! ;))











  jag älskar min pappa! :)       



och jag avslutar med en gullig bild på mig och min sötaste mor ! :)


  




hiih gulligt jag vet !! :)



pusssssss


Av matilda myllykoski - 20 juni 2010 00:29

jag är trött men kan inte sova , för att de är så varmt ..

jätte roligt .. fast nee :) längtar tills jag vaknar imån och går ner och badar & steker vid havet som jag tror det blir imån eftersom att det är skönare där  :) hihi jaja , idag åt vi på mc donalds , gott va de ju såklart smakar och ser ut precis lika som hemma i sverige men inte alls så stort ! ;oo

hahahha läsken va så stor att den var jobbig att lyfta upp..

haha den var megabamsestor faktiskt ! haha men de andra var som vanligt fast man fick typ dubbelt så mycket pommes !

hehe pappa tog nån megabig eller va de va för nått de va iaf 4 hamburgare i den , HAHA ..

jodu tjockisar har jag aldrig riktigt nekat att min familj är !! :))


puss.

  



Ovido - Quiz & Flashcards