matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av matilda myllykoski - 21 juni 2010 16:23

mamma-men har inte pappa kommit hem än?

jag- va? jag visste inte ens att han hade gått . vart är han?

mamma-och klipper sig hahahha !

båda- AAAAAAAASGAAARV !!! ;O..


och anledningen till att jag la upp de där va väl för att visa att de inte bara är jag som har bästahumor ever utan också min mor ! :)


hahah som ni ser fick jag nyss reda på att pappa har gått till nån turk och klipper sig !!

hahaha ! :D

jag har tjatat på honom heela tiden att han inte ska klippa sig ;o

jag mena vem vet vad dom gör ? haha roligt att se iaf hur han ser ut på huvve när han kommer in ;)




Av matilda myllykoski - 21 juni 2010 15:53

haha ,på stranden måste man betala om man ska ha toapapper om man skiter ?

haha tööntigt ;)

lust att spola ner polisen som står där och väntar på slanten.. :)  mohaha !!

 

btw , så ligger jag just nu i sängen och har nyss ätit lite jordgubbar gott vare ja!

ikväll äre nån grejs nere vid poolen så ska väl gå ner en stund och kika om de är nå intresant eftersom att vi inte har nå roligare planer för oss ..

och som ni kanske förstår så har vi varit vid havet idag då haha där man måste betala för lite papper ;) hahhah ! :)

skönt var det iaf , jaa inte att gå på toa då utan badochsool de va de sköna !

va väl där nåra timmar ganska uttråkande var det fakitskt men också väldigt skönt :) nej nu ska jag ta och dricka lite cola som mamma kom och bjöd på :)

söt hon är!



kysssssss



Av matilda myllykoski - 21 juni 2010 15:34

ååååååååhhh , så fruktansvääärt irriterad just nu !

det har försvunnit över 100kr på min mobil för iingentiiiiiing ! -.-

jag som skulle spara de nu .

säkert städerskan som har ringt upp allt ...

så j**vla irriterad....   fuck !,  

Ovido - Quiz & Flashcards