matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 28 juni 2010

..

Av matilda myllykoski - 28 juni 2010 21:51

Ta vara på livet!.. det går inte i repris.

Av matilda myllykoski - 28 juni 2010 15:12

vakna vid halv två idag i tältet pga att min syster väckte oss .. haha

vi låg kvar en stund sen gick jag in och duscha och carro låg kvar på altan och suuuula ! (h) ganska varmt idag faktiskt .. :)

aja , sen gick jag ut till henne och vi sola typ  en halv minut sen spela vi badminton ! bara för att vi äger på det .. fast ne =)

aja , nu ska vi gå och käka hambuger som malin fixat till oss ! göttgött


bye

Av matilda myllykoski - 28 juni 2010 15:05

vakna upp i tältet idag då med lite ont i kroppen  fyfan en massa myr äckel . hejdå

Av matilda myllykoski - 28 juni 2010 03:52

hejhej :)


just nu ligger jga och carro här i tältet och jag är megakissnöödig men orkar inte gå in =)

hihi fryser gör jag också och en himmla ont i rumpan ..

hihi carro ligger iaf på en uppblåst madrass och tycker att det är varmt vilket jag inte kan förstå !

hehe vi tittar btw på "livet enligt rosa" och skrattar som tusaaaaan ! :)


hahaha ! :)


- Hej vi går på samma skola, vart ska ni?

- säg det du , jag beställer .

-STICK DITT SLEMMIGA ÄCKEL !




hahahahhahahhahah !!

Av matilda myllykoski - 28 juni 2010 01:44

imorse vakna jag upp hemma hos mia med hon och carro ..:)

carro skulle på fotbollsmatch så hon gick hem vid halv 1 för dom hade samling halv 2 ..

så jag och mia åt lite och fixade lite grejs sen gick vi till mig så åkte vi med daddi ner till sandviken träffa kalle och kika på carro när hon spelade :)

sen åkte carro hem hon skulle duscha osv men jag och mia stanna en stund med kalle innan vi stack hem med hennes mamma :)

va hemma 2 timmar och då kom carro till mig och vi satt upp tältet som vi ligger i nu  (H)sen åkte hon hem och åt och jag stack  ner till sandviken med mia igen och va med  jesper, kalle och edvin vi åt på viking och stack hem till edvin och va där en stund .. sen åkte jag hem igen hämta upp gullungen carro och vi spela badminnton (STAVAAAAAAAAAAAAAAAA) , hoppade studsis och åt igen ;)

nu ligger jag här  med henne bredvid och diggar musik :)

glömde min chips påse i jespers cykelkorg :/  vet inte om dom har käkat upp den men man kan aldrig veta med dom där tjockisarna !

jag tog iaf med mig edvins snygga brills utan glas med mig hem och inte vet jag varför ..

så jag och carro har iaf haft lite kul med dom och tagit lite kooooort :)


här kommer dom !


pussssssssss


och tryck på bilderna för att få dom större

                                             


Av matilda myllykoski - 28 juni 2010 01:39

usch ..

jo visst är det underbart att vara hemma verkligen är de det !!

men kallt som bara den och fullt med myggggggggg  sen har min madrass ingeluft den va tydligen trasig ;( hahaha  men roligt har jag med bästavän ! :)


Av matilda myllykoski - 28 juni 2010 00:34

serisöt man måste nog tänkta lite innan man öppnar käften

vem fan kan säga att man hatar folk fast än att man inte känner dom och därför bestömma sig för att hata dom pga vilket land man kommer ifrån !

de gör man inte så äre bara !

bland der värsat som finns är rasister , de är så sjuuuuuuuuuuukt hemskt men sånna personer ..

har ju inge emot dig precis , men de du skrev idag va otroligt  oväntat och en himla lågt

du är min vän !

men snälla sluta med de du säger .. de är HELT FEL ! förstå ..

hur många svenskar åker inte utomlands på semester ?

du ska själv göra det nästa sommar .. se upp så att du inte tar med dig dom där jävla äckliga sjukdommarna  hem då ! ..

för det är lika mycket vårat fel att livet är orättvist och att sjukdommar finns .

kom igen !

INGEn vill ha sjukdommar , INEN vill väll dö? inte bara svenskar som tänker så ..

tror du dom vill ha sjukdommar och dö? självklart inte ..

det är så fel allting .

du ska vara otroligt lycklig för att du bor i sverige där de inte är krig och att du har ett hem och en familj , du ska vara otroligt glad och glädjas åt det ist för att lägga ner allting och inte "palla" nått mer för det finns vissa personer som helt enkelt mår sämre !..

jaa , det är sant helt sant ! dom mår  försjutton sämre än dig mycket sämre och just därför  pallr inte DU mer .. bara för att du är rädd att dom som mår dåligt ska flytta hit och få sitt liv hyffsat bra .


lägg bara ner och va glad ist !

du vet att jag tycker om dig , du är min vän ! , men de här va bara irriterande



Ovido - Quiz & Flashcards