matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av matilda myllykoski - 1 juli 2010 23:49

trööööööööök..



nån jag kan sova hos imån ? skulle egentligen sova med carro ute i tält tror jag men hon trodde de va på lördan så hon hade bestämmt att städa ;) hihi bra att hon är ordentlig iaf ! men äre nån jag kan sova hos eller nån i tält !-.-

min kusin ska sova i mitt rum och jag gillar inte att sova på golvet ;)


smsa isf !! 0705671293  :)



Av matilda myllykoski - 1 juli 2010 00:07

hallååååå !

kom nyss hem från sandviken där jag först va med mia, carro och hanna på donken (H) sen gick vi hem till edvin och va med han och jocke en stund innan vi gick ner och kolla på eclipse fast de va bara jag , mia, carro och hanna som såg den och den va lika underbara som dom andra twilight :)

efter de stannade jag och mia en liten stund med edvin och jocke vi va typ ute och frös .. aja sen kom pappa och hämtade oss så for vi hem till mig och det är här vi sittetr just nu :)

såg på " a walk to remember " tidigare idag med carro och mia och gud vad vi grät .. jätte bra film verkligen men man kan inte hålla en enda tår inne !

men nu ska jag ner med mia och träna ! :D hahahhaa ;)


sov sött ruttet kött !



" jag blir arg , arg och trött när människan äter kött . "

" jag blir trött, trött och arg när människan jagar varg."


HAHAHAHAH !! :D llivet enligt rosa är bäst ! :)



byeeeeeee!!

Ovido - Quiz & Flashcards