matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av matilda myllykoski - 21 juli 2010 01:56

igår va jag med mia och hennes familj och en annan familj i storvik och badade på nått ställe med utomhuspooler vi hade riktigt roligt ! :) tog 4/ 5 timmar för mig innan jag hoppade från trean , men jag gjorde det iaf ! haha good ! :D

sen åkte vi hem till mia och där sov jag ännu en natt ..:)

       

usch , usch , USCH ! det var bajs i branpoolen och inte lite heller .. <----  förstora ;)


idag vakna upp hos mia tidigt vid 9 tror jag miafis väckte mig för jag skulle till tandläkaren .. sen på vägen hem därifrån köpte jag och mamma mat på donkis ;) haha , sen åkte jag hem till mia igen och vi åkte ner med hennes familj tillbak till gävle igen och titta på shrek 3D och åt på donken då också , haha :) är så tacksam för att jag har världens bästavän med en sån underbar familj !

sen åkte vi hem igen iaf va en stund tills mia fick ont i huvveoch gick hem , vid 9/10 tin skrav jag med daniella och då kom jag på att jag vela till henne , hehe så min underbara mor skjutsa mig till henne , sover här inatt :)


så idag har jag åkt till gävle 3 gånger , haha ..


från bion ..           pusshej leverpastej !



och .. jag älskar min mamma och hon är bäst !  




Ovido - Quiz & Flashcards