matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av matilda myllykoski - 9 juli 2010 17:21

vakna i soffan hos mia idag kring 1-2 nånting vi va uppe till 7 inatt heh jag va inge trött alls så kunde inte sova ..

jaja vi åt lite och så sen stack hanna hem då tjocka vi i oss lite mer ;) haha

sen gick jag också hem , har precis duschat och nu ska jag snart gå till köket och äta jordgubbar och mjölk innan jag och mia sticker ner till campingen ska sova där inatt :)

finns ju inge internet där men de ska nog inte behövas heller för har man mia klarar man sig utan ! men nu ska jag gå och äta !

puss



Av matilda myllykoski - 9 juli 2010 05:18

hehe , mia, hanna & jag dansar loss till rimixen till ,  :  fly on the wall, gimmie gimmie ( en kort sekund), hal som en tvål , värsta grymma tjejen och wake me up before you go-go ! hehe och jaa vi har remixat den så här går de  undan minsann !   

Av matilda myllykoski - 9 juli 2010 05:15

är man bäst så är man! :)

Av matilda myllykoski - 9 juli 2010 02:04

the humen centipede .. usch se inte den filmen .. vi sitter här och mår illa alla tre och har ont i huvve  och allt .. nej den var värkligen eklande, snuskig och fyfan vad hemsk ! hehe de va carro den skiten som lura i oss den ;) tihi och hon skulle såklart cama samtidigt och då printa hon ju varenda snygga min !

haha de är bara 2 bilder dom högst upp till höger som jag sitter med mia och dom haha dom andra gick jag ju bort nåra meter för jag blev så jävla illamående ;ss

fyfan säger jag bara !.

  

haha och älska bilden i mitten längst mot höger ! haha kallsvettig och skräckslagen eller vad? ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards