matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av matilda myllykoski - 8 juli 2010 23:54

va ju i gävle igårkväll med nåra så de kommer lite bilder haha från jag, mia , carro och hanna va och lekte  ;)

   mcflurry !   

                   sött ! :)

kyss


Av matilda myllykoski - 8 juli 2010 19:21

stackars dig stackars mig , en kånstig värld vi lever i

ja ingenting är som man tror.


  


Av matilda myllykoski - 8 juli 2010 15:21

sitter hemma hos mia nu och henne kanin har rymt så vi har typ letat efter den ganska mycket men har inte ens sett han .. hehe men vi får väl fortsätta leta sen kanske då! :)

tänkte iaf lägga upp lite bilder från förrgår då vi firade mia på hennes födelsedag , dom första bilderna är knäppt på förmiddan hemma hos mig jag är dock osminkad men bryr mig inte !  .. :)

        



oj , va bara tre bilder ;) nu kommer fler från campingen .. :)


      

   hehe jag och carolin fiska ! :)

       

      

       jojo och tryck på bilden så får ni den störra om ni va osmarta !

Av matilda myllykoski - 8 juli 2010 00:34

tjolahoppsan ;)

orkar inte skriva nå mycket ..

hah, men  aja va i kungsgårn igår med hanna, mia och carro mia campar ju där nu :) vi fira mia och hade de mysigt och kul !

nu har jag nyss kommit hem från  gävle har varit där nere med med nåra de va ju roligt ;) haha men åååååååå orkar inte blogga .. haha är väl ingen som bryr sig egentligen om vad jag gör ? haha men bloggar mest för mig själv faktiskt men nu känns de som att de inte finns nått att skriva så .. hejsss

Ovido - Quiz & Flashcards