matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av matilda myllykoski - 25 juli 2010 16:06

det är juli och man har risk att bli en staty om man sätter foten utanför huset ..

usch för det här vädret , det är ju aldrig fint väder i sverige! varför bor man ens kvar ?.. tur är det ju iaf att man knappast behöver frysa i mitt hus !  hah nästan tvärtom , ligger i sängen och äter godis och har det bra , ska snart sätta på tven och titta om de ät nått roligt annars får jag väl kika på nån bra film då :)

blir nog innne resten av dagen också eftersom att jag hatar att frysa så kommer jag nog trodligen inte gå till nån för då  är jag nog en isbit innan jag är framme..!

men ibland äre skönt med en inne dag framför tven också ..:)

ne , nu ska jag gå och värma en billy ! mummsigt :)


puss

Ovido - Quiz & Flashcards