matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av matilda myllykoski - 16 juli 2010 16:15

har inte bloggat på ett tag har haft så mycket annat som ör så myckewt roligare för mig , som tex igår när jag och mia  städade i 8 timmar när solen sken som aldrig förr , haha men de va roligare än att sitta hemma ändå ! :)

nej men jag har varit med min saknade daniella ! kul att träffa henne igen :)

och sen har jag varit väldigt mycket med mia också , sovit hos henne i nåra nätter tack gumman för att du finns !

har också sovit med daniella en natt :)

men nu blev det två , haha kom hem vid 9 / 10 tiden från mia igår och mamma berättade att daniella hade suttit på samma buss som pappa hem idag så då blev man ju lite gladare och sms henne så fort jag kunde och hon slog upp ett tält och jag cyklade dit och sov där inatt :) tack till dig med sötan. vi har haft det väldigt roligt iaf .

men nu måste jag kila ska iväg till mina kusiner sover där tills på söndag , byebye .

Ovido - Quiz & Flashcards