matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av matilda myllykoski - 29 juli 2010 12:24

tjolHOPPSAN ..

snart sticker jag och carro till mormor och morfar och sen ikväll blir det winnerbeck ! tagga ;)

vakna vid halv 8 tiden idag tror jag , irriternade .. skulle till tandläkarn haha och usch den där tanten spotta när hon pratade .. haha

iaf så åkte jag till mia sen och titta hur hon hade det i hennes nya boende ;)

det var verkligen jätte fint !

men orkar ite skriva så mycket mer nu , ska gå och äta lite sen ner och duscha trots att jag redan har blivit ner duschad idag utav tandläkaren , HAHA ..

men vi hörs väl , stannar hos mormro och morfar nåra dagar men inte längr än tills på söndag, kommer inte ha nå internet men jag har ju carro =)


pusshej leverpastejjjjjjjj'

  

Ovido - Quiz & Flashcards