matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av matilda myllykoski - 5 juli 2010 01:39

fyfan sitter här hos carro oc håller seriöst på att svettas ihjäl !.. hur himla varmt som hellst vi har svettas i 3 dagar nu UTAN stopp ! i mitt hus är de ju nästan jämt ganska varmt .. men nu är det överdrivet varmt .. och inte äre så mycket bättre hos carro heller ! man ska ju inte klaga på värmen tycker jag men man kan gö som i utlandet ha varmt ute och kallt inne (Y) airkonicion (stava) ...


usch så varmt de är . jaja har nyss legat i carros säng och grinat som tusan åt "säg att du älskar mig " fyfan vilken bra men ändå så himla hemsk film ..

men nu ska jag lägga från mig datan för den är hetare än mig ! .. och de är de inte många som är ;) fast hahhahaa :D hejdåååååååååååå

Ovido - Quiz & Flashcards