matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av matilda myllykoski - 14 maj 2010 20:17

nu sitter jag nere i soffan och tittar på talang och käkar pizza :))

jag stör mig så himla mycket på bert och charlotte -.-

hehe jag vet inte varför men dom är så störade ;oo

charlotte är bara så jobbig och irriterande och bert trycker på helt fel knapp ..

hehe sen stör jag mig faktiskt liite på johan också för att han försöker vara rolig men hans humor är sämst !

jaduu,  här är man negativ  ;)


men pizzan är iaf älskard  :)))

Av matilda myllykoski - 14 maj 2010 18:20

tjabba tjena hallå :)

inatt sov carolin hos mig , vilket INTE va planerat.

jag och carolin skulle ha sovit hos hanna med henne , mia och elina inatt . så vi gick dit med våra saker och allt , sen vid 12 kom hennes mamma upp och säger att dom  som inte ska sova här måste gå hem om en kvart , då tänkte jagoch carro att de är väl bara linus som inte ska sova här , ;)

men sen kom de fram att de bara var mia och elina som skulle sova där ,  så jag och carolin hade ingen stans att sova . men hanna sa att de va okej att vi stanna en liten stund , så vi blev kvar till 2 sen började de SPÖ REGNA ;oo

och då lära vi gå :((  (( hahah vi var as rädda att komma hem med en uppskärd pulla )) HAHA :D bara vi som fattar men ändå :D

och vi vela inte väcka våra föreldrar (stavning?) för dom skulle jobba , så vi cyklade runt och käka choklad i nån timme mitt i regnat helt genom blöta :(

 haha :D

men  sen blev de sten, sax, påse om vem vi skulle till , och då kan ni väl utan att jag skriver de fatta att de va mig vi åkte till ;))

hehe men dom blev inga arg  ;oo

men ändå :)

sen precis när vi gick in hör vi värdlens smäll !! :O så vi håller fan på att pissa ner oss :o då vare stråles hur som nån hade bombat sönder dörren, hehe :pp

men sen somnade vi  =))

och idag har vi varit ner till sandviken en sväng för att titta på nå grejs som min syrra och hennes  kille va med i  :)

åsså åt vi såklart på sibylla :))))

haha :D

men nu sitter jag här och käkar mannafrutti och halv sover :))

men va social med mig :))

kram :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards