matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av matilda myllykoski - 28 maj 2010 23:41

ching chong :)

hade kemiprov idag , usch .. gick ju inte så bra då , svarade på typ 11 frågor bara men de är bättre än ingenting och jag gjorde de jag kunde !  :)

aja , efter skolan åkte jocke med mig och mia hem :)

va vi här en stund sen åkte vi med malin tillbak till sandviken så va vi där med  dennis , emil och edvin :)

mötte dom vid skolan eftersom att jocke hade kvar sin cykel där :)

sen åkte vi till donken !! :)) mmmmm , I'm lovin it ! haha :)

sen cykla vi till emil och va där en stund :)  hehe och han har världens sötaste lillebror ;)

hihi , sen efter nån timme så kom jesper och då åkte vi med edvin och hämta pengar sen till ica för dom skulle handla läsk ;)

efter de så cykla vi till enen och satt där i busskuren och sjöng lite disney channel låtar ! :) hehe vi är bäst !

men just nu sitter jag här hemma i köket  med emils keps på ! :) haha och väntar på sötis mia som ska sova hos mig inatt ! :)

imån blir de nog crusing (stavaaaa) med nåra , finfint de :) sen får vi se vad som händer , men bloggar säkert mer imån (:


pusss på dig !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards