matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av matilda myllykoski - 30 maj 2010 21:36

jaa mia åkte ju imårse och hon hade lagt ner min laddare till min laptop i hennes väska  haha klant ? jaaaa

så då fick jag sitta vid pappas data men den är ju så himla jobbig -.-

är nå fel på ljudet och man lär ta i med alla muskler man har för att kunna skriva!..

så jag har inte gjort så mycket faktiskt , solat lite och jaa lite mer ..

skulle ju va mer med mia men hon kom hem nu och hon skulle duscha osv :)

men gick iaf och hämta min laddare , hhehe och mia den busungen hade lagt den i en påse och där låg de något mer också ;))

hahhaha men de såg jag ju inte förr än jag kom hem :D de låg nämligen en pringleschips burk som jag fick av henne , hehe så när jag kom in innanför  dörren började jag as grava ? ;oo

mohahahha bara för att jag blev helt överlycklig :)

hahahahhahha jätte läskigt ju ;)

även att mamma och pappa har åkt till farmor och farfar och på vägen hem lova dom att köpa chips till mig bara för att jag va så fruktansvärt sugen på de :)

hehe men min önskan flög in innan dom ens hann stiga ur bilen :))

men dom åker nu så om ungefär 45 minuter har jag ännu meeeeer !

mumsfillibabba !

mia är ju bara för gullig hon :)

  


puss på dig mia jag älskar dig !



Av matilda myllykoski - 30 maj 2010 11:45

godmorgon !

 

vakna för en liten stund sen av att mias mobil ringde, de va hennes mamma som ville att hon skulle åka med henne till valbo och ätaa! ;)

hehe så nu sitter jag här och gör ingenting, väntar på att mia ska komma tillbaka så ska väl vi hitta på nått skoj =)

de är ju morsdag idag också  så ska väl upp till ica sen och köpa nått fint till min älskade mamma :)

haha på ica , men ändå ;D

nu ringer telefonen så lär väl springa upp och svara då ..

 

puss !

Av matilda myllykoski - 30 maj 2010 01:22

hejsansvejsan

crusing idag då :) åkte dit med mia och carolin men carro dissa ju oss så fort vi satt foten uten för bilen ;)

hehe jaja , så gick jag och mia till viking och va med emil, jesper , jocke, kalle , edvin , jocke , robin :))

hehe sen stack jag och mia till sibylla och köpte glass och prata lite med viktor och micke , sen gick vi till ica och va med dom igen :)

lite senare träffa vi alva och johanna :) och lite senare ändå kom sara, hanna och carolin (=

synd att viktor och micke  stack så tidigt annars hade vi tänkt å träffa dom lite mer , menmen va ju med så många andra underbaringar så :)

sen närmare kvällen så va de bara , emil,tvilling,  jocke, robin , jag , mia, edvin som va kvar :) så dom gick med oss till enen så kom daddi och hämtade mig och mia där , nå mer orkar jag inte skriva , vi har väl inte gjort så speciellt mycket , men kul har jag haft :)

nu har mia gått upp i mitt rum och lagt sig :) så ska väl gå dit snart jag å så ska vi sooooova ! :))

är hur trött som hellst eftersom att jag knappt har sovit nått inatt :)


puss på dig!!!

godnatt :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards