matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av matilda myllykoski - 26 maj 2010 21:57

 HHHAHHAAHA !!! :D

bara för att jag är så duktig på att sälja strumpor måste jag bara skriva vad jag sa till nån som  jobba på pizzerian när jag och hanna ville sälja våra strumpor ;)


" hej :) skulle du vilja stödja mina strumpor och sälja våran klassresa? ;)

ahhahhahh fick ju såklart ett nej men ändå :))


sen gick vi och sålde till nån gammal gubbe ,

 han ba " varför söljer du dom ?" "vad är de för fel på dom ?!?"

hhahhaha och vi börja AS garva åt stackarn ;)

jag ba " nej de är inge fel på dom "'

han ba " men varför vill du inte ha kvar dom då? "


AHHAHH :D


gammlingar kan ju vara söta dom :)

men jag lovar både jag och hanna kommer drömma madrömmar om han ! ;oo


för han va JÄTTE läskig :(

Av matilda myllykoski - 26 maj 2010 21:32

hallå :)

kom precis in har varit ute och sålt strumpor med hanna och maja :)

haha :D

och innan de va jag med linus , theeraphan , casper , anton och nåra nere på ug :)

hehe de va väl lite kuligt då ;)

köpte biljetter till stolt och nykter gjorde vi :) iaf jag och linus :) dom andra har väl redan köpt eller så köper dom nog sen :)

men iaf nu sitter jag här och skriver med underbara människor och käkar underbar mat ;)


PuSs :)



Av matilda myllykoski - 26 maj 2010 21:29

grattis jesper törnberg ! :))

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards