matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av matilda myllykoski - 16 maj 2010 17:31

kom hem för ett tag sen , har varit i valbo med mammsen och handlat lite saker ;)

är hur trött som hellst så kommer nog somna snart .. :)

ligger iaf nere i soffan med en stor coola och en påse chips och tittar på kim possible hahah :)

ska snart upp och äte lite mat :) ( om jag inte har somnat )

sen ikväll ska jag och mamma baka blåbärspaj hehe bara för att de är så himla gott !!! :))


hehe låter lite tjock kanske då , men de är ju faktiskt söndag :)

men n orkar jag inte skriva nå mer just nu :)

hehe :)


pusspuss :)

Av matilda myllykoski - 16 maj 2010 01:53

hejsan hopp :))

sitter nere i soffan med carolin , eller jaa hon sover men ändå :)

sitter här och käkar chips och dricker cola !! älskaart ;))

kom in för ett tag sen har varit ute med folk :)

iiiiiis kallt vare :/ menmen bor man i sverige så lär man väl tåla :)

men nu ska jag snart upp och sova jag å :)

PUSS :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards