matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av matilda myllykoski - 23 maj 2010 12:57

vakna för ett tag sen ligger i sängen och lyssnar på musik :))

igår va jag ju i jäderfors och hade kulkul :D

hehe vi hade vatten krig och grillfest (h'

de va väldigt kallt men super kul ! :))

hehe sen lite senare kom linus och nåra men dom va jju så himla feeg ;oo

jag hade precis blivit torr och jag frös as mycket , då kommer ju såklart linus och slänger ner mig i polen igen och då blev de ju såå mycket varmare också  -.-

 så då blev ja inte så där jätte glad precis då ;) haha men eftersom att han är min tonfisk själsfrende ( stava ) så va jag ganska snäll mot han ändå ;oo

haha två upprivna armar har jag också ;)) haha men på henne gav jag igen för jag tog hennes hamburgare bara för de ;) hahaha !  :D

tror inte de va så många som tog nå bilder från dagen , men om de va nån så lägger jag väl upp en bild senare ....

idag hade jag tänkt att sola men ser inte ut att bli nå bra väder så man får väl sitta inne och tröka ist :/


aja , puss !!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards