matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av matilda myllykoski - 19 maj 2010 19:41

hejhej :)

idag va de skola INTE som vanligt , vi typ satte ihop 7c och 7e idag och hade nån "rättvisadag" haha , :))

men annars vare ju som vanligt , lika lång lika tråkig..

fick sluta tio i två idag , och då så drog jag, maja , hanna , mia , carolin och elina ner till donken och tog en varsin glass :) elina bjöd  oss allihopa den sötingen ! :))

hon hade nå grejs så man fick ta 6 glassar gratiiiis :D

hehe , sen åkte jag hem och gjorde ingenting :)

tills carro smsa, så jag va med henne en stund , sen ringde rebecka så kom hon hit å :) hehhe stackarn fick gå i SPÖREGNET :( ..

men jag kan ju vara så underbar ibladan så hon fcik låna lite kläder ;))

mohaha  !! (:

nu sitter jag bara här och väntar på att maten ska bli klar , sen ska jag till och duscha och senare blir de plugga engelska för vi ska ha prov imån -.- !!!



hehe de blir en snygg bild av jocke och edvin bara för att dom är så coola (yy'

( hah och edvin som påstår att jag är konstig )

hhmm .. vad är inte han då??


  


hehe , men PUSS :))


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards