matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av matilda myllykoski - 18 maj 2010 21:50

hej på er :)

idag har jag inte gjort så mycket ,

skolan va ju som alltid låång och tråkig..

men sen åkte jag hem och bara tog de lugnt ett tag, sen va de dags att plugga lite engelska -.- !!

men de va sånt fint väder att jag gick ut och plugga ! :)))

hehe imån ska vi ha nån grejs med 7c tror jag de va , vi skulle ha nå rättvisa sak MED ANNETTE!! ;oo

HAHHAHA annette och rättvisa ;) nee får liksom inte in de :)

men de blir säkert bra ;)   (eller så inte ;pPpP)  HAHA :D

hade iaf fysik prov idag , de gick ju inte så bra då .. hehe fatta ju ingenting !! menmen ;)

åsså fick vi tillbak matteprovet men då hade ju dunder såklart glömt att rätta mitt papper så jag har ingen aning om hur de gick :)) haha  men de spelar ju inte sån stor roll de heller :)

 

aja , nu har jag väl inte så mycket mer att skriva tror jag :)

 

men bjuder iaf på en liiite sommarbiild , som carolin tog på våra fötter när vi va uppe i iste och bada! :))

 

  

 

 

 

 

 

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards