matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av matilda myllykoski - 25 maj 2010 21:48

hejsan hopp :)

sitter här och fryyyyser kom precis in har varit ute med theeraphan och linus :)

hehe och jag har KÖRT cross (yy) haha gick ju inte sådär jätte bra då ;)

och när jag hoppa av crossen så fortsatt den åka för att linus gas va de nå fel med så att den gasa hela tiden ;) hahahaha, lite wierd? :D

men sen åkte vi hit :)

eller åkte och åkte ?;) jag och linus åkte cross med theeraphan cykla på min mammas cykel för han va för feg ;) 

hehe men här hoppade vi typ bara studsmatta , haha och äntligen så är de nån annan som också tycker att min humor ÄGER !! :))

hehe bra de ! ;)

men nu har dom åkt hem , och linus fick låna min jacka tills imån för han hade bara en t-shirt  och skulle åka cross hem då blir de ju en himla kallt , men jag kan ju vara snäll ibland jag å :))


förlåt theeraphan men jag blev tvungen ! du va ju så sööt :D

haha och jag tror inte man kan polisanmäla en sån sak ;)

SORRY :))


  


hehe och linus är ju klart snyggaste med min jacka på !! :D


  



hehe byebye :)


Av matilda myllykoski - 25 maj 2010 19:24

nu åker fina elina till thailand / vietnamn ( stavning? )

i TRE MÅNADER  !! ;oo hon kommer ju vara borta hela sommarn :(

men jag hoppas iaf att hon har en trevlig resa och att hon kommer ha de roligt ! men de tror jag nog :))

kommer sakna diiiig !! :(

men puss på henne :)

ses om tre månader gumman ... <3

Av matilda myllykoski - 25 maj 2010 18:51

så är de bara ..



__________________________________________________


hejhej !


blablabla skolan är nicht so gut !  : )

men ska inte klaga eftersom att de bara är nån vecka kvar nu !!! ..

haha vi har idrott som sista lektion idag , och då skulle vi springa typ 5 km ;oo

( JOBBIGT !?! )

hehe men iaf vi fuskade ju lite så va inte lika jobbigt för oss ;)

men ändå jobbigt , sen när vi kommer tillbaka till statsparken så ser vi att våran buss står där ! ;o

så vi fick SPRINGA ALLT VI HADE . hhahahhahah :D

sen när vi kommer in till bussen kunde IGEN av oss prata med nån för vi va så himla trött så vi bara satt där och pustade ! ahhaahh :) .. min humor äger :)

haha !


men nu sitter jag här och tjockar med kakor :) .. mumms !


  

jag rockar !!!


puss


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards