matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av matilda myllykoski - 27 maj 2010 22:41

tjena på er !

idag har jag ju såklart varit i skolan hehe, och vi fick 3 glassar var av bodil bara för att vi är så underbara ! :D

haha :)

men vi fick sluta en minut över halv 3 -.- !!! och våran buss går ju halv 3 ;)

så vi fick vänta på halv fyran ;pp

men de funkar väl de å =)

sen kom jag hem , satt här typ en halvtimme sen åkte jag, mamma och malin till gävle och shoppa ! :))

hehe de va nån tjejkväll grejsimojs där så att alla tjejer fick en massa rabatt och sånt på kläder , skor , jaa typ allt :)

hehe men de är bara för att vi tjejer är så snälla !

jag mena titta bara här vad hemskt de är ?!??!?! ;oooo


  

så därför tänker dom på oss :) så vi får en egen dag ! :)

haha :D

köpte lite kläder och sånt som jag ska ta med mig till turkland  ! :)


sen åkte vi hem , beställde pizza på vägen hem från monrose ! gottgott :))

skulle egentligen köpa hem de från stan men sandviken är ju så tattigt så de hade stängt ;) hahhaha :D

så då åkte vi till monrose borta vid jernvallen och där va de iaf öppet ! :)

hehe men då va de slut på kebab där -.- haha :D

så jag säger ju de , de är bra att man bor i bonde byn för då skulle dom ju ha gått ut och döda en ny ko så va de ju klart ! ;)

hahhahahahha !!! jag vet att min humor äger :D

men mamma och malin vela så gärna ha där ifrån så jag tog en hamburgare ist :)

hihi :))

men nu ska jag ner och duscha sen ska jag gå till min underbara säng och sova :)


puss


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards