matiildamyllykoskii

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av matilda myllykoski - 24 maj 2010 19:43

hejhej :))

måndaganra är de jämt kämpigast att ta sig upp ur sängen , men jag klara av de idag igen ! ;))

hehe fast lite stressigt vart de ju , men vi hann i tid :)

iaf sen va de ju skola och den är ju alltid ganska trist men jag har ju min underbaring som gjorde min dag så mycket lättare  !  :)

hade ju hemkunskap idag också och vi gjorde muffins  :D

haha och jag och carro så tjocka vi är gick runt och slicka alla skålar ;))

MUMMMMMMMMS  !!! :)

sen åkte jag hem och gjorde imgenting tills jag, mamma och syster åkte till kungsgårn och hälsa på min söötnooooooos !! :)))   ...

och nu ligger jag här och gör ingenting :)



men puss på min sötis !!!!

  




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards