matiildamyllykoskii

Alla inlägg under maj 2010

Av matilda myllykoski - 12 maj 2010 17:30

hej på er !

kom hem för ett tag sen :)

käka melon, ballerina kaker med kladdkaka smaak :D och en mannafrutti (a'

ska plugga lite nu , sen ska jag nog gå till tjejerna och hitta på nått skoj :)

för nu är de lååååååång helg !! :))

de gillar vi :)

 

  

 

 

pusssspussss !! :))

 

Av matilda myllykoski - 11 maj 2010 15:48

kom precis hem från skolan , de har varit en jobbig dag ..

så ganska skönt att  komma hem :)

precis när jag kom in så stog mamma i hallen hon skulle åka tll ica :) hehe , så då fick hon köpa kakor åt mig :D hahhaha :))

så nu sitter jag här och lyssnar på musik och trycker i mig en massa Ballerina kladdkaka :))

MUMMMS !! :))

senare blir det att pluggaoch städa rummet -.- ..


pussss :)

Av matilda myllykoski - 10 maj 2010 21:22

hejsan :)

 

igår kom jag ju hem då ifrån iste , vi har haft de finfint vi (yy'

i lördags badade vi :ooo ute i sjön med SEX GRADER :O hahahaa ! ;)

men inte så kånstigt så coola vi är  !! :D

jag tog ett och ett halvt simmningstag eller vad de heter :))

stoooolt är man då :)

sen på kvällen spelade vi yatzy och tittade på yrrol (hhh)

hahaahha de äger ! :)

sen gick vi upp och la oss i gäststugan och tittade på film :)

och sen somnade vi :)) ...

vi tog lite bilder från när vi badade och lite andra bilder när vi står på händer och en massa :) hehe :)) så tänkte väl ta och bjuda på några utav dom :) ..


((jag har inge foundation elr nå på mig bara masscara men so what ? :)  de är ju snart sommar då ska man sooola och bli brun, hehe jag tänker smart :) men  titta in på mina snyggaste tjejor istället  :D  )) och puss på DOM ! :)

  älskar er !! :)           hahah :D    baad :)        kallt vare ;)   HAHHAHAHAHHA !!!     våra snygga fötter ;)       

hehe aah jag måste säga de ! :)  jag ÄLSKAR min pappa :)

  

hehe , vi är coolast i sverige  :)

  

 

 

 

 

 

PUSS PÅ ER !

 

Av matilda myllykoski - 8 maj 2010 11:01

godmorgon på er! :)

vaknade för ett tag sen pga att david går runt och skriiiker -.-

så de va inte så lätt att sova då kan jag ju säga ..

men faktiskt så va de ju inte så dåligt eftersom att vi ska åka om nån timme, och jag ska hinna duscha, packa och lite mer innan ! :)

mhm , jag ska ju som sagt snart åka till iste med mina underbaraste sötnosar ! ;)

kommer hem imån på kvällen tror jag :)

men alla måååste ringa // smsa miig !! :)


PUssss !





Av matilda myllykoski - 8 maj 2010 00:00

ligger i sängen nu och lyssnar på musik å käkar jordgubbar !!

sjuuukligt gott är de ! :))

imån blir det hälsingland med mia och kanske carolin  :)

vi ska sova hos min mormor och morfar ;) heheh .

fick inte sova hemma för att syster skulle ha fest .

så då blev de att åka ner till iste ;) hehhe

men de kan ju vara lite mysigt där uppe ibland å :) och ganska skönt faktiskt ibland att bara ta det lugnt :)

kommer ju inte ha nå internet tyvärr :// men de är ju bara en natt så jag klarar miig :))

men mobilen är självklart med , så de är bara att ringa och smsa !! :D


 ( lägger in en härlig bild på lite jordgubbar bara för att göra er lite EXTRA avundsjuka :)) hahah :D )



  


hehhe mumms :))


pusspuss

Av matilda myllykoski - 7 maj 2010 13:36

kom nyss hem från donken ;) hehe jag och mia har ju praoat  där idag , hahha de va liiite pinsamt då , vi fick ha hur fula kläder som helst och nå himmla clown skor ;s haha så vi va ju jätte snygga då ;))

så skulle de ju sjävlklart komma en massa snygga killar bara för de .. hhhahhahah ;D

och sen kom vickan och jocke , hahahha pinsamt ;)

och efter de kom de en massa fjortisar -.- vi spottade i deras hamburgare :D MOHAHHA !! :))

 

 

 

 

 

 









eller så inte ..

 

 

 

hehe , men vi fick iaf gratis maat :D loooove it ;)

men sen blev de så tråkigt och ännu mera pinsamt så jag fråga om vi fick åka med halv ett bussen för att vi annars lära vänta till fyra :)...

 

...ibland får man ljuga :))

 

menmen nu ligger jag iaf i min säng och väntar på mia :) vi ska väl ut och hitta på  nå skojj ;)

  

KRAM :)


Av matilda myllykoski - 6 maj 2010 20:02

helluuu ! :)

sitter i sängen och lyssnar på musik och pluggar lite engelska...

väntar på mia som är i gävle med elina på magic of dance (stavning?)

hoppas iaf att dom har de lite roligare än mig och att dom äger där uppe på dansgolvet ;))

jag och mia ska ju praoa på donken imån (YY) hahhaha :D

så jag tror vi ska sova i sandviken inatt :)

så jag sitter här och väntar på henne jag då :) , men hon skulle typ komma vid 10 nån gång så jag antar att jag får fortsätta vänta nåra timmar till då -.- hehe

men alla kan ju vara social med mig för jag har verkligen döö trist .


nollsjunollfemsexsjutolvnittiotre (mp !! :)


PUSS & KRAM :)


Av matilda myllykoski - 5 maj 2010 16:28

hejhej :)

sitter hemma nu har nyss kommit hem från skolan , de är ju onsdag och då är dagen så himla låååång ..

men de går tyvärr inte att ändå på , så ska ju inte deppa för mycket, de är ju inte så jätte många veckor kvar till sommarlooooov !! :))

men iaf nu ska jag nog fixa  nått att äta sen hade jag tänkt att gå till carolin och kanske hanna men tror inte jag orkar, skönt att bara vara hemma och ta de lugnt ibland också ! :)

men alla kan ju vara social med mig nu ! :)


        


PUSS :)


Ovido - Quiz & Flashcards